Despre Noi TARSIN

Tel: 0040 230.562929
Română

Despre Noi

TARSIN este o societate privată înfiintată în anul 1996, destinată transportului intern si international de călători, având sediul central în Rădăuti, Piata Unirii nr. 33.

Datorită conditiilor de transport, calitătii serviciilor, a facilitătilor oferite pentru a călători în ITALIA, AUSTRIA, GERMANIA, BELGIA, ANGLIA, IRLANDA, sau în tară și a îmbunătătirii constante a ofertei, firma S.C. TARSINCOM SR.L. este clasată printre primele societăti din tară în activitatea din acest domeniu, si a obtinut numeroase premii importante în fiecare an în judetul Suceava.

Având un personal calificat, cunoscător de limba Italiană si Germană, firma dispune de un parc auto format din  autocare Scania si Setra (Top Class) clasificate pe 3 si 4 stele, precum si microbuze Mercedes si Iveco.

Fiecare călător care urcă în mijloacele noastre de transport este tratat ca un oaspete si, în permanentă, căutăm să oferim oaspetilor nostri cât mai mult. Pasagerii nostri sunt asigurati că vor ajunge la destinatie în timpul cel mai scurt, în conditii de confort si sigurantă deplină.

TARSIN oferă spre inchiriere, prin agentii de turism interesate, sau grupuri organizate, autocare și microbuze, pe rutele solicitate

 

 

 

Călătorii despre noi

08 Apr 2018
Anonim
22 Oct 2017
Elena
Călătorie plăcută în condiții de siguranta
08 Oct 2017
Anonim
21 Sep 2017
Felix Gomez
Una buena forma de reservar billetes de autocares en Rumania. Fácil, rápido y a buen precio.
06 Sep 2017
Anonim
28 Aug 2017
Anonim
08 Aug 2017
Anonim
08 Aug 2017
Anonim
02 Aug 2017
Anonim
A fost mai bine decat ne asteptam. Soferii s-au descurcat in conditii foarte grele de drum (au condus prin ceata, ploaie torentiala si serpentine, toate la un loc, o noapte intreaga). Au fost politicosi si amabili pe tot traseul. Ne-au pus filme bune si - mai ales - nu a trebuit sa ascultam manele! Probabil vom mai folosi serviciile companiei dumneavoastra in viitor.
01 Aug 2017
Ostafe Madalina Raluca
20 Jul 2017
Damsa Emanuel
Thanks
19 Jul 2017
Anonim
O observatie pt toate companiile de transport persoane: călătorii ar trebui sa primească un tichet pt fiecare bagaj depozitat la cala.Un tichet identic sa fie atasat la bagaj. In acest fel se elimina stresul călătorilor ca cineva care coboara pe traseu poate lua un bagaj străin.
04 Jul 2017
Anonim
02 May 2017
Macarie
02 May 2017
Anonim
27 Apr 2017
Teodorescu Stela Veronica
08 Apr 2017
Anonim
03 Apr 2017
Lechleitner
bus didnt come.
27 Mar 2017
Anonim
07 Mar 2017
Șoucaliuc
Totul Ok, doar la serviciul de rezervare se mai poate îmbunătăți un pic. Anume, pe bilet scrie că e suficient să tipărim doar partea de jos, de sub linia punctată (voucher-ul de călătorie); doar că acolo nu mai apare nici numele companiei de transport, nici dacă a fost efectuată plata. Dacă șoferul nu a fost anunțat de cineva de la firmă că sunt și locuri plătite online, și să aibă și o listă de ID-uri de voucher-ele, atunci e un pic neplăcut. Oricum, s-a rezolvat destul de repede și asta --- la primul popas șoferul deja fusese anunțat.
05 Mar 2017
Fabian Zota
01 Mar 2017
Anonim
26 Feb 2017
Anonim
18 Feb 2017
Anonim
Horrible service,I list all my connections because bus hasn't arrived at time.No information about timetable,about place of departure.Horrible.never use again.
06 Feb 2017
Iszlai Tunde