Despre Noi
TARSIN este o societate privată înfiintată în anul 1996, destinată transportului intern si international de călători, având sediul central în Rădăuti, Piata Unirii nr. 33.
Datorită conditiilor de transport, calitătii serviciilor, a facilitătilor oferite pentru a călători în ITALIA, AUSTRIA, GERMANIA, BELGIA, ANGLIA, IRLANDA, sau în tară și a îmbunătătirii constante a ofertei, firma S.C. TARSINCOM SR.L. este clasată printre primele societăti din tară în activitatea din acest domeniu, si a obtinut numeroase premii importante în fiecare an în judetul Suceava.
Având un personal calificat, cunoscător de limba Italiană si Germană, firma dispune de un parc auto format din autocare Scania si Setra (Top Class) clasificate pe 3 si 4 stele, precum si microbuze Mercedes si Iveco.
Fiecare călător care urcă în mijloacele noastre de transport este tratat ca un oaspete si, în permanentă, căutăm să oferim oaspetilor nostri cât mai mult. Pasagerii nostri sunt asigurati că vor ajunge la destinatie în timpul cel mai scurt, în conditii de confort si sigurantă deplină.
TARSIN oferă spre inchiriere, prin agentii de turism interesate, sau grupuri organizate, autocare și microbuze, pe rutele solicitate
Călătorii despre noi
08 Apr 2018 Anonim
|
|
|
22 Oct 2017 Elena
|
Călătorie plăcută în condiții de siguranta |
|
08 Oct 2017 Anonim
|
|
|
21 Sep 2017 Felix Gomez
|
Una buena forma de reservar billetes de autocares en Rumania. Fácil, rápido y a buen precio. |
|
06 Sep 2017 Anonim
|
|
|
28 Aug 2017 Anonim
|
|
|
08 Aug 2017 Anonim
|
|
|
08 Aug 2017 Anonim
|
|
|
02 Aug 2017 Anonim
|
A fost mai bine decat ne asteptam. Soferii s-au descurcat in conditii foarte grele de drum (au condus prin ceata, ploaie torentiala si serpentine, toate la un loc, o noapte intreaga). Au fost politicosi si amabili pe tot traseul. Ne-au pus filme bune si - mai ales - nu a trebuit sa ascultam manele! Probabil vom mai folosi serviciile companiei dumneavoastra in viitor. |
|
01 Aug 2017 Ostafe Madalina Raluca
|
|
|
20 Jul 2017 Damsa Emanuel
|
Thanks |
|
19 Jul 2017 Anonim
|
O observatie pt toate companiile de transport persoane: călătorii ar trebui sa primească un tichet pt fiecare bagaj depozitat la cala.Un tichet identic sa fie atasat la bagaj. In acest fel se elimina stresul călătorilor ca cineva care coboara pe traseu poate lua un bagaj străin. |
|
04 Jul 2017 Anonim
|
|
|
02 May 2017 Macarie
|
|
|
02 May 2017 Anonim
|
|
|
27 Apr 2017 Teodorescu Stela Veronica
|
|
|
08 Apr 2017 Anonim
|
|
|
03 Apr 2017 Lechleitner
|
bus didnt come. |
|
27 Mar 2017 Anonim
|
|
|
07 Mar 2017 Șoucaliuc
|
Totul Ok, doar la serviciul de rezervare se mai poate îmbunătăți un pic. Anume, pe bilet scrie că e suficient să tipărim doar partea de jos, de sub linia punctată (voucher-ul de călătorie); doar că acolo nu mai apare nici numele companiei de transport, nici dacă a fost efectuată plata. Dacă șoferul nu a fost anunțat de cineva de la firmă că sunt și locuri plătite online, și să aibă și o listă de ID-uri de voucher-ele, atunci e un pic neplăcut. Oricum, s-a rezolvat destul de repede și asta --- la primul popas șoferul deja fusese anunțat. |
|
05 Mar 2017 Fabian Zota
|
|
|
01 Mar 2017 Anonim
|
|
|
26 Feb 2017 Anonim
|
|
|
18 Feb 2017 Anonim
|
Horrible service,I list all my connections because bus hasn't arrived at time.No information about timetable,about place of departure.Horrible.never use again. |
|
06 Feb 2017 Iszlai Tunde
|
|